Rożnica pomiędzy hamowaniem - ile % do zaakceptowania?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ingraf
    Drive
    S_OCP Member
    • 2004
    • 83

    Rożnica pomiędzy hamowaniem - ile % do zaakceptowania?

    Zamieszczone przez Nexus6
    i przynajmniej "lekka" gleba k
    Zadna gleba - juz udalo mi sie przyszorowac spodem zderzaka o jakas przeszkode :evil:. Na szczescie nic nie widac, bo zawadzilem "spodem", a nie "przodem", ale gdybym obnizyl zawieszenie to cos czuje, ze czesto bym o cos zawadzal.
    Octavia II 1.9TDI Classic
  • autorus
    Rider
    • 2004
    • 508

    #2
    Rożnica pomiędzy hamowaniem - ile % do zaakceptowania?

    Byłem na przeglądzie i wyszło mi że przód ma różnicę 10% a tył 20%. Czy to normalne? Właśnie wymienili mi klocki z przodu.

    I jeszcze jedno, żeby nie otwierać nowego wątku, po tej zmianie klocków zaczynają mi koła piszczeć, tak jakby coś obcierało, szczególnmie przy skrętach i na małej prędkości. I najczęściej jak przejadę już ze 100km. Wcześniej nigdy tego nie było. Byłem w serwisie, goście zdjęli koła coś tam czyścili szczotką drucianą piłowali i po kilku dniach jest znów tak samo. Co to może być?

    Autorus
    http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
    Budowa mojego domku MURATORZE

    ----------------------------------------------------
    Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

    Komentarz

    • Sebastian_M26
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1823
      • Superb II (3T4)

      #3
      Ja ostatnio miałem przegląd 5.09 i patrzyłem na monitor jak koleś hamował i przód wyszedł mi 1% a tył 2%
      Takie 20% to chyba na śliskim lub zakręcie nieżle buja?

      Piszczenie: zwykle nowym klockom trzeba spiłować krawędzie bo stare napewno wyżłobiły tarcze i wydaje mi się że klocki trą właśnie o te krawędzie
      Nie wiem czy dla Ciebie ratunkiem nie będą nowe tarcze?

      Tak wogóle w Polsce jest niska kultura techniczna
      przy wymianie klocków warsztat powinien zdjąć tarcze i na tokarce przywrócić jej pierwotny kształt ( usunąć krawędz, wyżłobienia)
      Niektórzy jak ja smarują delikatnie zewnętrzne powierzchnie styku klocka z zaciskiem smarem miedzianym ( smar bardzo szybko utlenia się a zostaje proszek miedziany ale słyszłem opinie że w wilgoci aluminium pod wpływem miedzi koroduje????? )
      A prowadnice klocka oraz zacisku delikatnie smarem PTFE
      No i czystość wszystkiego przedewszystkim (szczególnie przy wymianie tarcz)

      No ale chłopcy z serwisu pewnie wszystko wiedzą 8) 8) 8) 8)
      Seria 188KM/270Nm na 95RON

      Komentarz

      • autorus
        Rider
        • 2004
        • 508

        #4
        to mnie pocieszyłeś, kurcze. :?
        http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
        Budowa mojego domku MURATORZE

        ----------------------------------------------------
        Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

        Komentarz

        Pracuję...